
Foto: Luka Jeličić
Iznenadna ostavka koju je dugogodišnja direktorica Turističke zajednice Zadarske županije Mihaela Kadija podnijela na posljednjoj sjednici Turističkog vijeća te ustanove iznenadila je brojne zadarske stručnjake u turizmu koji o Kadijinu desetogodišnjem radu na direktorskoj poziciji imaju samo riječi pohvale. Nakon što se poziciju preuzela preselivši se s Iblerova trga u palaču Cedulin, Kadija se dugi niz godina trudila kvalitetnim promotivnim i marketinškim planovima Zadarsku županiju naglasiti kao destinaciju mnogostrukih doživljaja, bogatu nezaboravnim iskustvima i destinacijama koje se ne vezuju samo uz sunce i more.
Znanje i iskustvo
Prepoznali su to i njezini suradnici iz turističkog sektora, ponajprije Marija Dejanović, direktorica Turističke zajednice grada Nina koja Kadiju poznaje još iz vremena njezina rada u HTZ-u, u sektoru za kulturni turizam.
– Kako je rekao Heraklit i Petar Preradović »Stalna na tom svijetu samo mijena jest«, tako mene osobno nije začudila ostavka Mihaele Kadije na radno mjestu direktorice regionalne turističke zajednice. S Mihaelom me veže dugogodišnja uspješna suradnja još iz vremena kada je radila u Glavnom uredu HTZ-a u Odjelu za kulturni turizam jer je Nin bio jako aktivan na tom polju, a suradnja se nastavila u našoj županiji. Kao koordinator za Ninsku rivijeru i pojedinačno Turistička zajednica grada Nina provela je niz dobrih projekata sa županijskim uredom, kao posljednji ističem projekt pješačke staze Nin rivijere. Bilo je projekata gdje smo i ona i ja imale drugačije stavove, a što je povezano sa znanjem i iskustvom kojim smo obje vladale. Nemam nikakvu zamjerku i Mihaeli želim puno uspjeha u daljem radu, poručila je Dejanović.
Turističko je vijeće po prihvaćanju njezine ostavke promptno raspisalo i natječaj za novog direktora, koji će biti otvoren 14 dana, odnosno do 3. rujna 2024. godine.

Tomislav Fain
Tko dolazi?
Pored dokaza o ispunjavanju posebnih uvjeta, kandidati prilikom prijave na natječaj moraju priložiti i prijedlog četverogodišnjeg programa rada Turističke zajednice Zadarske županije. Bit će to jedan od najvažnijih kriterija odabira novog direktora jer je Zadarska županija u kontinuiranom turističkom uzletu sa sve širom paletom turističke ponude, koja se uvelike odmiče od tradicionalne »sunce – more« percepcije naše regije. Upravo se to može istaknuti kao jedna od najvažnijih Kadijinih ostavština u desetogodišnjem direktorskom radu, jer, unatoč problemima koji prate turizam na nacionalnoj razini, zadarska se regija, bogata prirodnim i kulturnim ljepotama, ipak donekle uspijeva othrvati isključivoj koncentraciji turističkog prometa jedino u obalnim naseljima. Zadarsko su zaleđe, otoci, planine i zaštićena područja prirode jednako popularna turistička odredišta kao i dugo godina najpoznatije plažne destinacije uz obalu. Prepoznaju to naravno turisti koji traže nezaboravno iskustvo i bolju kvalitetu svog odmora, ne želeći se uvijek uvlačiti u velike gužve i prenatrpane plaže.

Marija Dejanović
Komunikacija i ideje
Kadijinu ostavku komentirao je i dugogodišnji zadarski stručnjak i putnički agent Tomislav Fain koji je u svojoj izjavi za naš list naglasio kako je Kadija svojim dolaskom revolucionarizirala marketinšku promociju naše regije i digla je na novu razinu.
– Svojim je dolaskom puno toga promijenila na bolje, a tijekom godina u mnogočemu smo se slagali i dijelili ideje, ali naravno i imali svojih nesuglasica i različitih pogleda na konkretne planove. Naša je suradnja bila jako pozitivna i Mihaela je svojim radom i zalaganjem, naročito na polju promocije i marketinga Zadarsku županiju uvela u novo turističko doba, poručio je Fain, naglasivši kako joj se zahvaljuje na dugogodišnjoj uspješnoj suradnji.
Uvela je na scenu, dodaje, nove turističke proizvode i otvorila nove kanale promocije, a od njezinog nasljednika očekuje barem isto zalaganje i trud u pozicioniranju naše regije na zahtjevnom međunarodnom turističkom tržištu.
– Ono što je u trenutku njezina preuzimanja funkcije bilo nužno i potrebno sprovela je na kvalitetan i mogu kazati revolucionaran način za turizam koji je tada u nas prevladavao. Iza sebe je ostavila jako puno dobrih ideja, tako da njezin nasljednik ima velike cipele za popuniti, jer mi stručnjaci u turizmu tijekom deset godina rada s njom i njezinim timom navikli smo ne samo na visoku razinu komunikacije, već i konstantan protok novih ideja i praćenje svih tržišnih trendova i izazova, rezimirao je Fain.
najnovije
najčitanije
Scena
"Sluge tuge"
Doris Dragović novom pjesmom najavljuje dugoočekivani album
KK Zadar
ABA liga
Zadrani regionalnu sezonu zaključili kao prvi ispod crte, za nešto više napad je trebao biti najbolja obrana
Hrvatska
uoči lokalnih izbora
SDSS isključio iz članstva petoricu koja su se odlučila kandidirati protiv stranke
Plodovi zemlje i mora
35. godišnjica rada
Žito grupa najavila je ulaganja od 105 mil. €
Košarka
nba doigravanje
Knicksi nastavili pobjednički niz na gostovanjima, Thunder pregazio Nuggetse
Crna Kronika
PRIPAZITE!
‘NE PANIČARITE’ Zadarska policija objavila važan apel: ‘Uglavnom rade u skupinama…’
Zadar
ZABRINUTI GRAĐANIN
‘JEL STVARNO TEŠKO?’ Prijedlog Zadranina izazvao reakcije: ‘Svaki put kad prođem ovuda…’
Crna Kronika
GOTOV OČEVID
Završen očevid nakon sudara jedrilice i broda u Zadarskom kanalu, evo što je utvrđeno
Zadar
predstavnik stanara
ODGOVOR ODVJETNICI Alen Lazanja: ‘Želim istjerati na čistac sva muljanja u vezi s obnovom’
Scena
POPULARNI SHOW