ponedjeljak, 25. studenog 2024

Weather icon

Vrijeme danas

9 C°

Traži se troje ljudi

Turistička zajednica Zadarske županije otvorila natječaj za radna mjesta

Autor: Zadarski list

14.12.2022. 16:35
Turistička zajednica Zadarske županije otvorila natječaj za radna mjesta

Foto: Turistička zajednica Zadarske županije



Sukladno Statutu Turističke zajednice Zadarske županije (NN 118/2020), Zakonu o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma (NN 52/19) i Pravilniku o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkim zajednicama (NN 13/22), Turistička zajednica Zadarske županije je danas, 14. prosinca 2022., objavila natječaje za primanje u radni odnos na radna mjesta:


  • Specijalist koordinator za brend i komunikaciju  (1 izvršitelj – m/ž)
  • Stručni suradnik/specijalist za razvoj proizvoda i upravljanje kvalitetom (1 izvršitelj – m/ž)
  • Suradnik za digitalni marketing i baze podataka – pripravnik (1 izvršitelj – m/ž)

Uvjeti za radna mjesta propisani su Pravilnikom o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkim zajednicama (NN 13/22) i Zakonom o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma (NN 52/19).


Natječaji su objavljeni na mrežnim stranicama Turističke zajednice Zadarske županije na poveznici: https://www.zadar.hr/hr/o-nama/natjecaji-pozivi-i-obavijesti




Turistička zajednica Zadarske županije (TZZŽ) ovim snaženjem ljudskih resursa prati jačanje same destinacije, ali i odgovornosti, zadaća i prihoda u skladu sa zakonskim promjenama kojima je regionalnim TZ značajno ojačan status u okviru sustava turističkih zajednica, a što tijekom pandemijskog razdoblja nije bilo moguće realizirati. Te odgovornosti, ali i ambiciozni planovi za naredno razdoblje nameću značajno veću dinamiku rada, te su učinile novu sistematizaciju neophodnom.


Tom prilikom direktorica Mihaela Kadija je izjavila:


„Radujemo se proširenju našeg malog i vrijednog tima. Snažno smo se vratili na turističku scenu i taj status moramo zadržati i ojačati, a naš plan za buduće četverogodišnje razdoblje je ambiciozan i zahtjevan. Gotovo 70 posto našeg budžeta odnosi se na komunikaciju i oglašavanje gdje kroz brojne aktivnosti konkuriramo domaćim i inozemnim destinacijama. Uz promidžbu, naše odgovornosti kao destinacijske menadžment organizacije ulaze u sferu razvoja proizvoda, ali i prikupljanje i dijeljenja znanja. U tom segmentu ćemo u sljedećem razdoblju značajno istupiti i posebno dati podršku onim dijelovima županije gdje je izazov za razvoj turizma veći, poput ličkog dijela županije koji ima veliki potencijal. Usvojena je i nacionalna strategija turizma, te regionalni plan razvoja županije, a njihov naglasak na zeleno i održivo stvara veliku odgovornost cijelom sustavu i dionicima u turizmu. 


Za provedbu svega navedenoga potreban nam je jak tim, snažnih kompetencija, ali svakako i pun želje i ponosa za promoviranje naše prekrasne destinacije – Zadarske županije.“