Foto: LUKA JELIČIĆ
Od igle do lokomotive”. Sve se to može pronaći u Zadru na 9. Adriatic Gastro Showu, najvažnijem domaćem okupljanju poduzetnika iz sektora turizma. Svježi prirodni sokovi, svijetleće reklame, oprema za kuhinje i restorane, tekstil, namještaj i sve drugo što poduzetnicima i obrtnicima može zatrebati prilikom uređenja turističkog ili ugostiteljskog objekta. Adriatic Gastro Show nakon osam godina stolovanja u Spaladium areni ove se i sljedeće godine održava u Zadru, gdje se brojni izlagači nadaju sklopiti nove poslovne suradnje i kontakte, te svoje poslovanje proširiti na naš dio regije. Prošetali smo se zato festivalom, porazgovarali s izlagačima i proučili svo bogatstvo opreme i usluga koje se nude.
Sve za bolji turizam
Vjerni pratitelj i suradnik sajma od samih njegovih početaka tvrtka je “Apfel” za ugostiteljsku opremu, koja se na festivalu predstavlja velikim izborom iz svog širokog asortimana. Od 1996. godine s idejom da olakšaju i ubrzaju nabavu hrane i pića hotelima, restoranima i kafićima, “Apfel” svoju ponudu širi i na uvoz i prodaju ugostiteljske opreme, sitnog inventara te stolova i stolica. Na taj su način na jednom mjestu obuhvatili sve potrebno za opremanje ugostiteljskih objekata i pojednostavili poslovanje svojim partnerima.
Mia Rizvan, voditeljica ugostiteljske opreme i sitnog inventara tvrtke “Apfel” kazala nam je kako rade s klijentima iz cijele Hrvatske, dok su njihovi izložbeni prostori smješteni u Splitu.
– Pošto je ovo prva godina da je sajam izvan Splita, drago nam je predstaviti se zadarskoj publici i ugostiteljima, steći nove kontakte i započeti nove poslovne suradnje. Ovim se polako pomičemo prema području srednje Hrvatske, uz sajam smo od samog početka i jedan od glavnih partnera Adriatic Gastro Showa, poručila je Rizvan.
Na Adriatic Gastro Show pristigli su izlagači iz cijele Hrvatske, ali i inozemstva, koji se u Zadru, kao jednom od najbrže rastućih turističkih centara na jadranskoj obali, nadaju predstaviti novim klijentima i svoje poslovanje proširiti na mnogobrojne zadarske turističke subjekte. Nude tako sve, od domaćih salama od medvjeda i jelena, do grafičkih rješenja i svijetlećih reklama, opreme za kuhinje, sredstava i strojeva za čišćenje, do vrtnog namještaja i velikih alata.
Vanessa Brnić iz osječke tvrtke “Skripta tisak” pojasnila nam je sve što u svojo ponudi nude za ugostitelje i poduzetnike u turizmu.
– U Zadru se predstavljamo našim programom izrade reklama, mobilnih displeja, svijetlećih reklama, ali i cjenika, menija i etiketa. Što se tiče ugostitelja, predstavljaju veliki dio naše baze klijenata, a osim cjenika radimo i etikete za njihove boce, QR kodove, kataloge i reklamne letke. U ponudi imamo i grafički dizajn, tako da našim klijentima i partnerima nudimo priliku da im se na jednom mjestu osigura kvalitetan vizualni identitet za njihov objekt, kazala je Brnić, dodavši kako se u Zadru nadaju sklopiti nova partnerstva.
Za male i velike kupce
Tvrtka “Textor” iz Splita pak svojim partnerima nudi široku lepezu tkanina i ideja za opremanje interijera. To je oaza gdje dizajneri i arhitekti pronalaze svoje stvaralačko utočište. Svaki komad tkanine ima svoju priču, a “Textor” upravo tkaninama ispisuje budućnost hrvatskog turizma. Toni Baković, jedan od voditelja tvrtke kazao nam je kako se u Zadru predstavljaju svojim bogatim prodajnim asortimanom tkanina, koje za svoje klijente šiju po mjeri i njihovim željama.
– Došli smo sa šarenim i kreativnim razmišljanjem kojim predstavljamo naše poslovanje. Naše smo poslovanje počeli s malim poduzetnicima i iznajmljivačima, kojima se i tu predstavljamo, a radimo i s najvećim hotelskim i ugostiteljskim tvrtkama. Nudimo im sve što se kreira i šiva, od dekora, zavjesa i posteljine. Sve radimo ručno i po mjeri, pojasnio je Baković, dodavši kako svoj rad i cijenu opravdavaju kvalitetom i dugotrajnošću njihovih tkanina.
– Što se tiče naše branše, interesantno nam je predstaviti se manjim, samostalnim hotelima, koji svoje nadopune najčešće rade sa lokalnim tvrtkama u svojoj regiji,a naša su vrata otvorena i za velike hotelske kuće, poručio je Baković.
Na kraju smo porazgovarali s jednim domaćim, zadarskim poduzetnikom, Ivanom Jurjevićem iz tvrtke “Kaldis koncept”, koja se također bavi opremanjem objekata od poda do stropa. Na jednom mjestu zadarskim ugostiteljima žele omogućiti nabavku svega što treba za nesmetano poslovanje hotelskih i ugostiteljskih objekata.
– Predstavljamo se kompletnim inventarom. Koncept cijele naše tvrtke i naša vizija je na jednom mjestu kupcu omogućiti odabir svega što treba za opremanje objekta. Bazirani smo u Zadru i naša najveća orijentacije je prema domaćim poduzetnicima velikima i malima. Trendovi se brzo mijenjaju, potražnja je velika, jer turizam je ipak najbrže rastuća grana u našoj regiji. Dobro je da ima konkurencije, da se natječemo u kvaliteti i širini ponude, mišljenja je Jurjević, zaključivši kako primjećuju kako se u našoj regiji iz sezone u sezonu otvara sve više novih lokala.
– Želimo im biti trajni partneri, njegovati dugoročnu suradnju,a ne jednokratno ih opremiti i zaboraviti.
najnovije
najčitanije
Gastro
odličan recept
Uživajte u čokoladnoj torti koja sagorijeva masti
Hrvatska
završio u remetincu
Predao se Nikola Petrač, osumnjičenik u aferi mikroskopi
Županija
PROBLEMI U PROMETU
Zbog olujnog vjetra za sav promet zatvorena A1 između čvorova Sveti Rok i Posedarje!
Kultura
predstave
Kazalište lutaka danas domaćin jedinstvene kazališne čarolije u čak dva termina
Crna Kronika
nepoštivanje propisa
Zadarska policija ponovno nadzirala bicikliste i romobiliste, dobar dio dobio kazne
Scena
IRIS PETRAČ
Tko je supruga Novice Petrača? Bivša zadarska novinarka i glasnogovornica Grada Zadra
Županija
SILBA
FOTO Katamaran Jadrolinije udario o obalu Božave
Zadar & Županija
PREDAVANJE
Kvaliteta života u Zadru jako pala! Evo koji je najbolji, a koji najgori gradski kvart…
Crna Kronika
PU ZADARSKA
U Murvici se zapalio automobil u vožnji, vatrogasci intervenirali
Zadar
INFORMIRAJTE SE!