Poznati zadarski hotel Pinija u Petrčanima ovu je sezonu završio s uspjehom – tako nam kaže direktor Dragan Šimac.
– Ove smo sezone, poučeni iskustvima i problemima koje su svi hotelijeri imali prošle godine, hotel otvorili ranije, pred Uskrs. Tom smo se dobro promišljenom, a kako se kasnije pokazalo, vrlo uspješnom odlukom, mogli na vrijeme pripremiti za ovu sezonu i sve moguće probleme i zastoje u poslovanju, koji su se pojavili s pandemijom koronavirusa, kazuje nam Šimac i naglašava kako su ove godine imali priliku pripremiti se bolje nego ikad, pronaći obrazovano i kvalitetno osoblje i obrazovati ih za rad u stresnim uvjetima.
– Ljetna sezona je prošla za svaku pohvalu. Mjesecima smo se zapravo pripremali za špicu sezone, koja je prošla iznad svih očekivanja. Interes za našim uslugama produžio se i nakon ljeta, tako da smo u posezonu ušli s dobrim rezultatima. Radimo osam mjeseci u kontinuitetu te se polako pripremamo za zatvaranje objekta preko zime, istaknuo je Šimac i dodao kako je iznimno sretan što su pametnim planiranjem i zapošljavanjem uspjeli izbjeći dio kaosa, do kojeg je došlo u turističkoj industriji zbog naglog porasta potražnje nakon popuštanja epidemioloških mjera.
– Na otvorenju sezone puno su nam pomogli domaći gosti, koji su u strukturi korisnika naših usluga prevladavali u predsezoni. Njihovu vjernost nikada ne zaboravljamo te su domaći gosti bili česti posjetitelji našeg hotela cijele sezone. Drago mi je kazati kako su se naši stalni gosti ove godine i nekoliko puta u sezoni vraćali u hotel. Zbog neizvjesne situacije na tržištu turizma, ove smo se godine fokusirali na direktni buking i komunikaciju, kako bi našim klijentima mogli pružiti što bolju uslugu, istaknuo je Šimac.
Veliki je fokus, dodaje Šimac, stavljen na povećanje standarda higijene i sigurnosti.
– Primijetili smo kako gostima fali direktan kontakt i komunikacija s našim zaposlenicima. Siguran sam kako su visoki higijenski standardi odigrali važnu ulogu prilikom odluke klijenata o boravku u našem hotelu. Broj gostiju hotela cijelo je vrijeme bio ograničen, naročito u restoranima i barovima. Poneki su nam se klijenti zbog dužih čekanja i gužvi znali i žaliti, no svi su problemi brzo otklonjeni kada im je objašnjeno kako su sve epidemiološke preporuke uvedene radi njihove sigurnosti, kazao je Šimac te dodao kako su u rujnu i listopadu poslovali odlično.
– Nakon zatvaranja objekta, prekidamo s primanjem rezervacija, te se okrećemo vjenčanjima i pripremamo proslavu Nove godine. Za sljedeću su nam sezonu u planu već projekti nadogradnje i razvoja objekta, kao i daljnja edukacija o obučavanje zaposlenika. Prostora za razvoj i širenje uvijek ima, tako da su nam u planu i nova zapošljavanja, zaključio je Šimac.
najnovije
najčitanije
Novosti
DJELO VANDALA
Tito ostao bez glave
Crna Kronika
kriminalistička istraga
Muškarac (49) u Benkovcu ukrao katalizator, a djevojka (20) u Zatonu pumpu za vodu
Crna Kronika
POLICIJA IMALA POSLA
Pijani muškarac radio nered na Adventu, a žena opljačkala trgovinu na Bulevaru
Sport
ATLETSKA UTRKA
Sportski događaj koji spaja atletiku i biciklizam dogurao do 28. izdanja
Crna Kronika
Tragedija
Ubijena žena je majka troje djece, a uz to je bila i trudna
Crna Kronika
Nesreća
ZAVRŠEN OČEVID 26-godišnjeg radnika pregazio 19-godišnji kolega
Zadar
NE ZNA SE KRIVAC
OBRAT! Šibenski aktivist uhićen zbog sumnje da je razbio spomen-ploču sad će tužiti policiju
Zadar
Nova funkcija
Bivši župan postao savjetnik, evo gdje će raditi
Scena
ĐURĐICA BARLOVIĆ
Pjevačka ikona preminula je prije 33 godine u zadarskoj bolnici, ostavila je neizbrisiv trag
Hrvatska
UŽASNE UVREDE!