Poznati zadarski hotel Pinija u Petrčanima ovu je sezonu završio s uspjehom – tako nam kaže direktor Dragan Šimac.
– Ove smo sezone, poučeni iskustvima i problemima koje su svi hotelijeri imali prošle godine, hotel otvorili ranije, pred Uskrs. Tom smo se dobro promišljenom, a kako se kasnije pokazalo, vrlo uspješnom odlukom, mogli na vrijeme pripremiti za ovu sezonu i sve moguće probleme i zastoje u poslovanju, koji su se pojavili s pandemijom koronavirusa, kazuje nam Šimac i naglašava kako su ove godine imali priliku pripremiti se bolje nego ikad, pronaći obrazovano i kvalitetno osoblje i obrazovati ih za rad u stresnim uvjetima.
– Ljetna sezona je prošla za svaku pohvalu. Mjesecima smo se zapravo pripremali za špicu sezone, koja je prošla iznad svih očekivanja. Interes za našim uslugama produžio se i nakon ljeta, tako da smo u posezonu ušli s dobrim rezultatima. Radimo osam mjeseci u kontinuitetu te se polako pripremamo za zatvaranje objekta preko zime, istaknuo je Šimac i dodao kako je iznimno sretan što su pametnim planiranjem i zapošljavanjem uspjeli izbjeći dio kaosa, do kojeg je došlo u turističkoj industriji zbog naglog porasta potražnje nakon popuštanja epidemioloških mjera.
– Na otvorenju sezone puno su nam pomogli domaći gosti, koji su u strukturi korisnika naših usluga prevladavali u predsezoni. Njihovu vjernost nikada ne zaboravljamo te su domaći gosti bili česti posjetitelji našeg hotela cijele sezone. Drago mi je kazati kako su se naši stalni gosti ove godine i nekoliko puta u sezoni vraćali u hotel. Zbog neizvjesne situacije na tržištu turizma, ove smo se godine fokusirali na direktni buking i komunikaciju, kako bi našim klijentima mogli pružiti što bolju uslugu, istaknuo je Šimac.
Veliki je fokus, dodaje Šimac, stavljen na povećanje standarda higijene i sigurnosti.
– Primijetili smo kako gostima fali direktan kontakt i komunikacija s našim zaposlenicima. Siguran sam kako su visoki higijenski standardi odigrali važnu ulogu prilikom odluke klijenata o boravku u našem hotelu. Broj gostiju hotela cijelo je vrijeme bio ograničen, naročito u restoranima i barovima. Poneki su nam se klijenti zbog dužih čekanja i gužvi znali i žaliti, no svi su problemi brzo otklonjeni kada im je objašnjeno kako su sve epidemiološke preporuke uvedene radi njihove sigurnosti, kazao je Šimac te dodao kako su u rujnu i listopadu poslovali odlično.
– Nakon zatvaranja objekta, prekidamo s primanjem rezervacija, te se okrećemo vjenčanjima i pripremamo proslavu Nove godine. Za sljedeću su nam sezonu u planu već projekti nadogradnje i razvoja objekta, kao i daljnja edukacija o obučavanje zaposlenika. Prostora za razvoj i širenje uvijek ima, tako da su nam u planu i nova zapošljavanja, zaključio je Šimac.
najnovije
najčitanije
Nogomet
NJEMAČKI KLUB
Bayer u problemima s ozljedama, Alonso: Možda i ja zaigram
Nogomet
azijska liga prvaka
Pobjeda Al Nassra, dva gola Ronalda, Brozović nastupio
Svijet
AMERIČKI PREDSJEDNIK
Uoči odlaska iz Bijele kuće, Biden posljednji put pomilovao purice
Hrvatska
razgovor
Plenković razgovarao s Trumpom o bilateralnim odnosima i Ukrajini
Hrvatska
PREMIJER
Plenković: Ne postoje nikakvi ‘tajni letovi’, radi se o provedbi Dublinskog režima
Crna Kronika
strava u slavoniji
Nasred ulice izboden muškarac, preminuo u bolnici
Zadar
U OBJEKTIVU
MODNA ANALIZA Gradske ulice i ove su subote bile pune odličnih street style komada
Županija
kupnja
I ovu nedjelju otvoren određen broj trgovina u Zadru i županiji, donosimo popis
Zadarski prsten
odzvonilo neodgovornima
Kamere i kazne s ciljem zaštite prirode u Vrsima
Zadar
glazbena diva