
Foto: Podravka
Luka Modrić i Dominik Livaković, proslavljeni hrvatski nogometni reprezentativci i svjetski poznati nogometaši, osvajači srebrne i brončane medalje na Svjetskim prvenstvima u nogometu 2018. i 2022. godine novi su ambasadori Podravke, kojoj će pomoći u promociji omiljenih brendova Lino Lade i Čokolina.
Modrić, kapetan hrvatske nogometne reprezentacije i osvajač Zlatne lopte iz 2018. tako će od sada promovirati Lino Ladu. Livaković, vratar hrvatske nogometne reprezentacije i jedan od najboljih nogometnih vratara na svijetu, promovirat će pak legendarni Čokolino uz koji su odrasle mnoge generacije. Suradnja Podravke i nogometnih reprezentativaca dobra je sinergija najboljih promotora Hrvatske iz svijeta sporta i omiljenih hrvatskih proizvoda za cijelu obitelj.
Luka Modrić logičan je odabir brend ambasadora Podravke jer tko će bolje prezentirati Lino Ladu, nego najbolji vezni igrač na svijetu koji obožava palačinke s Lino Ladom. Dominik Livaković odlično se uklopio u novu strategiju Čokolina koja potiče sve uzraste na fizičku aktivnost i bavljenje sportom.
Luka i Dominik snimili su promotivne spotove za kampanje ova dva brenda prilikom nedavnog okupljanja reprezentacije, a na snimanju su, kao i uvijek, odradili sjajan posao.
Pozitivna atmosfera sa snimanja vidljiva je u snimljenim promotivnim spotovima koje je režirao jedan od najuspješnijih hrvatskih redatelja Dalibor Matanić, a kreativno osmislila agencija McCann Zagreb. Televizijski spotovi bit će emitirani tijekom sljedeće godine.
Vesna Višnić, direktorica Poslovnog programa Žitarice, snack i napitci izrazila je zadovoljstvo što je Livaković novi ambasador Čokolina: „Suradnjom Dominika i Čokolina želimo poslati poruku mlađim generacijama koliko je važno baviti se sportom i živjeti aktivno. Upravo zato, Čokolino se prilagođava trendovima i novim generacijama pa danas potrošačima nudi veliku mogućnost izbora i proizvode koji su nutritivno obogaćeni“.
Petra Kralj, direktorica Poslovnog programa Kremni namazi i slastice istaknula je: „Ponosni smo što je tako velika svjetska zvijezda ujedno i veliki obožavatelj Lino Lade. Luka svojim primjerom i uspjehom pokazuje kako se ustrajnošću, kvalitetom i radom može postići mnogo i na svjetskoj razini, bez obzira odakle dolazili i s koje pozicije kretali u profesionalni razvoj“.
„Vrijednosti koje Dominik i Luka svakodnevno promoviraju upravo su i naše vrijednosti koje promičemo u poslovanju i na kojima gradimo globalni uspjeh Podravke i naših brendova Čokolina i Lino Lade“, zaključile su Višnić i Kralj.
najnovije
najčitanije
Svijet
JEDNA OD POSLJEDNJIH
Margot Friedlander, među zadnjim preživjelima holokausta, umrla u 104. godini
Svijet
HUTISTI PREUZELI ODGOVORNOST
Izrael presreo raketu ispaljenu iz Jemena
Feelgood
Bijeg u svijet riječi
Zašto je dobro čitati i kako svakodnevno pronaći više vremena za knjige
Hrvatska
KOMENTIRAO NOVOG PAPU
Nadbiskup Kutleša: Novi papa želi Crkvu vratiti temeljima kršćanstva
Nogomet
HNL
Lokomotiva u 90. minuti do boda u Osijeku
Svijet
JEZIČNA DILEMA
Lav ili Leon: Kako bi se trebalo zvati novog papu? Evo što kaže Institut za hrvatski jezik
Zadar
NAŠ ZADAR
‘LIPOTA ZADRA’ Video zadarskih maturanata osvojio društvene mreže: ‘To su geni dalmatinski…’
Zadar
PU ZADARSKA
Zadarska policija objavila važan apel! ‘Nećemo pokretati prekršajni niti kazneni postupak ako…’
Crna Kronika
TRAŽI SE POČINITELJ
Putnik izudarao vozača Liburnije: “Tijekom vožnje je vrijeđao i galamio, skidao majicu i prolijevao pivo”
Svijet
LJUBAV PREMA NOGOMETU