Petak, 22. studenog 2024

Weather icon

Vrijeme danas

9 C°

Jeste li se već ulogirali?

Online usluga „Moja čistoća“ za lakše upravljanje računima i obvezama

Autor: Portal ZL

12.07.2023. 13:13
Online usluga „Moja čistoća“ za lakše upravljanje računima i obvezama

Tvrtka Čistoća d.o.o. razvila je personaliziranu online uslugu pod nazivom „Moja čistoća“ koju već pet godina mogu koristiti svi korisnici usluga iz skupine kućanstava. Registracijom na ovu uslugu, omogućen je uvid u račune, stanje duga, raspored odvoza različitih vrsta otpada (komunalni otpad, papir, plastika) u određenom naselju te mogućnost odabira načina primanja računa (elektronički ili papirnati oblik).


Također, usluga pruža korisne informacije o povijesti uplata i omogućuje jednostavno plaćanje računa.


JEDNOSTAVNA NAVIGACIJA ZA SVAKOGA


Korisničko iskustvo korištenja ove online usluge osmišljeno je na način koji štedi vrijeme i smanjuje administrativne napore. Usluga je dostupna na računalima i mobilnim uređajima, omogućujući korisnicima da uživaju u svim njenim prednostima bez obzira na svoju lokaciju.


„Proces prijave u sustav izuzetno je jednostavan“, objašnjava Ivo Tičić, voditelj odjela informatike u zadarskoj tvrtki Čistoća. „Korisniku je potreban samo OIB i šifra kupca, koja je lako dostupna na ranijim računima. Nakon što korisnik unese te podatke, sustav traži odabir e-mail adrese koja će služiti kao korisničko ime.


Nakon potvrde putem automatske poruke, korisniku se omogućuje pristup i završava proces izrade korisničkog računa.“



ODABERITE ODRŽIVOST I EKONOMIČNOST


Glavna ideja iza ove aplikacije i projekta je omogućiti korisnicima lakši pristup informacijama o stanju njihovih osobnih računa, rasporedu odvoza otpada te plaćanju njihovih obveza. Također, opcija elektroničke dostave računa omogućuje smanjenje troškova i ekološki održivije poslovanje.


„Naš primarni cilj je olakšati korisnicima uvid u njihove obveze, ali i mogućnost elektroničke dostave računa“, ističe Tičić. „Korisnici jednim klikom mogu odabrati digitalnu dostavu računa, čime mi u sustavu odmah dobivamo obavijest da više ne izdajemo papirnate račune i ne šaljemo ih na adrese stanovanja naših korisnika. Na taj način štedimo vrijeme, novac i papir, te ostvarujemo naš cilj – učinkovitije i ekološki održivo poslovanje.“


UPRAVLJANJE OBVEZAMA NADOHVAT RUKE


Aplikacije „Moja čistoća“ mogu jednostavno pratiti stanje svojih računa, preuzeti svoj račun, provjeriti uplate te biti sigurni da su one zaprimljene na pravo mjesto. Ova moderna i user friendly platforma omogućuje korisnicima da imaju kontrolu nad svojim obvezama u svakom trenutku.


Olakšajte si svakodnevicu te postanite korisnik ove jedinstvene usluge već danas! Za više informacija i registraciju na uslugu „Moja čistoća“, posjetite web stranicu tvrtke Čistoća Zadar na www.cistoca-zadar.hr.