
Foto: Luka Jeličić
Maraschino kiss, koktel najpoznatije zadarske tvornice pića i likera Maraske, predstavljen je danas u caffe baru Lovre u okviru Sunset media festivala. Događaj je privukao brojne posjetitelje jer svi su željeli degustirati koktel od najpoznatijeg zadarskog, pa i hrvatskog likera – Maraschina.
Otrgnut zaboravu
U Zadru gotovo da ne postoji nitko tko nije čuo za liker koji je promovirao Marasku. Dominikanski redovnici počeli su ga proizvoditi još u 16. stoljeću, a prvotno je uglavnom služio kao lijek. Kasnije je Maraschino postao jedan od najpoznatijih zadarskih i hrvatskih proizvoda koji je ostao prepoznat i do današnjeg dana pa ne čudi da s ponosnom nosi epitet »kralj likera«.
Postigao je velik uspjeh na domaćem, ali i na svjetskim tržištima – od Europe, SAD-a, Australije. O njegovoj popularnosti puno govori i podatak da je posluživan i – na Titanicu.
Iako je posljednjih godina, prema riječima Luke Vukoje, trade marketing menadžera u Maraski, Maraschino pomalo bio zaboravljen i zastupljen tek na policama trgovina u kojima se prodaju suveniri, mlada ekipa koja je došla u tvornicu, odlučila je to promijeniti i dodatno ga promovirati, kako zbog stranaca, tako i zbog domaćih ljudi.
– Ti mladi lokal patrioti, zaljubljenici u Maraschino, u suradnji s uglednim miksologom Marinom Nekićem, napravili su ovaj osvježavajući koktel koji se radi od Maraschina i premium višnje maraške, uz dodatak mineralne i cijeđenog soka od limete, govori Vukoja, dodajući kako se koktel Maraschino kiss priprema od prošle godine i do sada je bio predstavljen na Zadarskoj koki i na nekim manjim događajima.
Predstavili su ga i na državnom i regionalnom natjecanju barmena i reakcije su, kaže, bile jako pozitivne, i u muškoj, i u ženskoj populaciji.
Jačanje promocije
Ovaj put, cijeli su event odlučili posvetiti upravo Maraschino kissu, a promovirat će ga i cijelo ljeto u Zadru.
– Želimo ga još više promovirati u Zadru jer on to zaslužuje, s obzirom na to da je i vezan za ovaj grad, pojašnjava Vukoja. Zadovoljni su, navodi, njegovom prodajom na domaćem i inozemnom tržištu, a i činjenicom da ga sve više barova i restorana u Hrvatskoj uvrštava ga u svoju ponudu.
– Sada više ne pričamo o Maraschinu kao o piću koje se stavlja u kolače, već pomalo zauzima mjesta u sve više barova i restorana. A to je neka sasvim druga priča. Podršku smo dobili i od Udruge ugostitelja Zadar i hotelijera. Postaje sve više prepoznatljiv među publikom, priča Vukoja.
Lijepa je ovo priča koja će dodatno brendirati poznati zadarski liker koji postaje dio autohtone gastro scene Zadra, cijele zadarske regije, ali i cijele Hrvatske.
najnovije
najčitanije
Zadar
PRIOPĆENJE
Ninčević odgovorio Doris Bailo: ‘Parking je trenutno rak rana našeg grada koju ću riješiti…’
Zadar
TRN U OKU ZADAR
‘NAKLON DO PODA’ Zadrani puni hvale za komunalce zbog ovog čina: ‘Za po ure su sve…’
Zadar & Županija
Istraživanje
Anketa za lokalne izbore otkriva: Erlić i Bilaver prvi, evo tko ih prati, a tko je na začelju!
Županija
POBJEDNIČKOM STAZOM
Filip Kulonja iz Dobropoljane zablistao! Zlatni sprinter s Down sindromom pomiče granice
Zadar
PROBLEMI ZBOG KIŠE
‘UVIK ISTO KAD JE KIŠA!’ Iz šahta u Vruljici voda šiklja kao vodoskok, razlog – jake oborine!
Crna Kronika
PU ZADARSKA
PREVAREN U SRED ZADRA! Prišla su mu dvojica muškaraca, ponudili mu na prodaju…
Zadar
PROZVAO GA
KAKAV FAIL! Radeta išao prozvati Erlića pa se malo osramotio…
Županija
Petrčane
MISTO MOJE (18) Prodaju se tereni, svi su u turizmu, dobro žive, još da su svoja općina…
Zadar
Stranac pitao Zadrane koji su ‘najdalmatinskiji’ izrazi, evo što su mu odgovorili
Zadar
Apsurd birokracije