Foto: Zajedno za Zadar
Danas je na Narodnom trgu u organizaciji KK Zadar, Maraske i udruge Dani Krešimira Ćosića održano predstavljanje projekta „Zajedno za Zadar“. Riječ je o otjelotvorenju poslovne suradnje dvaju zadarskih brendova, sportskog i poslovnog, kroz koju će klub s Višnjika za svaku prodanu bočicu Amarene s posebnom etiketom na kojoj je lik ponajvećeg hrvatskog sportaša Krešimira Ćosića u ugostiteljskim objektima u široj zadarskoj regiji sponzorskim ugovorom dobiti devet euro centi.
– Od srca ću reći da sam bio „ljut kao pas“ što je sam poziv na ovo predstavljanje postao vijest, jer to nije PR-ovski po PS-u, no kada sam prespavao shvatio sam koliko sam sretan što je ideja toliko velika i što ima toliki potencijal da je već u samom startu postala vijest. Projekt „Zajedno za Zadar“ je inicirala tvrtka Maraska u suradnji s KK Zadar i uz podršku udruge Dani Krešimir Ćosić te same obitelji Ćosić. Javnost već zna da je Maraska novi sponzor Zadra te je poznato da smo na tržište stavili proizvod Amarena nektar, odnosno popularnu marašku kako je mi Zadrani volimo zvati, koja će od današnjeg dana, pa sve do 31. rujna 2025. godine generirati devet euro centi za svaku prodanu bočicu maraške u kafićima u široj zadarskoj regiji. Na prepoznatljivoj etiketi se nalazi lik Krešimira Ćosića, dok se pored loga KK Zadar nalazi poruka koja jamči da će bočica generirati sredstva klubu, a isplate su dogovorene kvartalno – kazao je u uvodu direktor marketinga Maraske, ujedno i predsjednik Nadzornog odbora KK Zadar Dino Martinović, koji je istaknuo da ideja nije bila kreirati novi proizvod te iznova uvjeravati potrošače da ga probaju, već je za projekt ciljano izabran jedan od najprodavanijih, najdostupnijih i najprihvaćenijih proizvoda na tržištu – legendarna maraška.
Novi početak
– Već od prvog dana će to za klub biti generator ozbiljnih sredstava na razini kvartala tijekom iduće dvije i pol godine. Ovo je, naravno, samo početak te nije isključeno da će u dogledno vrijeme biti predstavljeni drugi proizvodi koji će dodatno pojačati sponzorski paket. U Maraski smo jako ponosni što iza ovog projekta stoji suradnja s KK Zadar i s udrugom Dani Krešimira Ćosića, jer Maraska jest i treba biti zadarska kompanija, bez obzira na to što njeguje tradiciju staru preko 250 godina i što je danas respektabilan brend koji se prodaje gotovo po cijelom svijetu, od Melbournea do New Yorka. To je brend koji mora biti lokalan, koji se mora obratiti građanima i biti povezan s gradom. Ovo je novi početak kojim se Maraska vraća svom gradu – dodao je Martinović, pozvavši sve građane da podrže projekt „Zajedno za Zadar“ i da kroz uživanje u vrhunskom autohtonom proizvodu koji omogućuje lokalna sorta maraške podrže svoj voljeni klub i odaju počast sportskom duhu i načinu života Krešimira Ćosića.
Povratak identitetu i zajednici
S obzirom na situaciju u kojoj se nalazi, svaka nova suradnja i svaki sponzor znači novi dah i nastavak života za KK Zadar koji je već duže vremena opterećen financijskim poteškoćama.
– U klubu svaki dan radimo na tome da budemo što je moguće bolji, ne samo u sportskom, već i u organizacijskom smislu, međutim kada je Zadar u pitanju u nekim stvarima trebaš ići korak natrag da bi bio bolji. A korak natrag u ovom smislu podrazumijeva povratak svom identitetu, povratak zajednici i povratak tvrtkama koje su omogućile da taj identitet izgradimo. Drago mi je što smo dogovorili suradnju s Maraskom, jer ona predstavlja sve ovo što sam naveo. Ako i nismo uživo gledali utakmice Kreše i ostalih velikana, svi smo gledali slike iz tih vremena na kojima se na dresovima i na plakatima Jazina nalazi natpis Maraska. To predstavlja povratak identitetu, a što se tiče povratka zajednici – ovime svaki građanin ima priliku pomoći voljenom klubu, jer uz ulaznicu za utakmice može kupiti i marašku te i time doprinijeti – istaknuo je Dario Kljajić, potpredsjednik Nadzornog odbora KK Zadar, obećavši da će klub dobivena sredstva utrošiti na ispravan način.
Pravi korak
Podršku projektu je dao i kapetan Zadra Marko Ramljak koji je uz oduševljenje etiketom s likom Krešimira Ćosića kazao da se nada da će ovakve suradnje pomoći da se klub vrati tamo gdje mu je mjesto.
– Drago mi je što se napravila ova akcija s novim sponzorom, a posebno s brendom kakav je maraška. Nadam se da ćemo i mi igrači svojim igrama i predstavama, uz podršku pravih sponzora, pomoći da se Zadar vrati tamo gdje mu je mjesto i gdje bismo ga voljeli vidjeti. Nadam se da će Zadrani uvidjeti da se radi i da klub ide naprijed te da ćemo svi zajedno napraviti dobar posao, vratiti zadarski duh i napuniti tribine, jer svi znamo što nam to znači. Ovo je pravi korak u tom smjeru – podvukao je mlađi brat Ramljak.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
ALARMANTNO
Zrak u Sarajevu najzagađeniji na svijetu među glavnim gradovima
Hrvatska
RELI
Rovanpera iduće sezone nastupa na svim WRC relijima
Crna Kronika
TEŠKE OZLJEDE
Troje mladih stradalih u eksploziji u Kninu, stabilnih vitalnih funkcija
Nogomet
EGIPATSKA ZVIJEZDA
Salah razočaran Liverpoolom i bliže je odlasku nego ostanku
Hrvatska
BIVŠI MINISTAR
Beroš pušten iz istražnog zatvora! ‘Na nikog nisam ljut, zahvaljujem institucijama što rade svoj posao’
Crna Kronika
strava u slavoniji
Nasred ulice izboden muškarac, preminuo u bolnici
Zadar
U OBJEKTIVU
MODNA ANALIZA Gradske ulice i ove su subote bile pune odličnih street style komada
Županija
kupnja
I ovu nedjelju otvoren određen broj trgovina u Zadru i županiji, donosimo popis
Zadar
glazbena diva
[FOTO] Doris Dragović napravila pravi spektakl na Višnjiku
Zadarski prsten
odzvonilo neodgovornima