Foto: Zvonko KUCELIN
Kako je pravilnik stupio na snagu, mi smo se pobrinuli da svi autobusi koji voze djecu imaju sve uvjete koje zahtijeva pravilnik. Nabavili smo tri nova autobusa, a za sada imamo deset autobusa koji su dobili potvrdu za ispunjavanje uvjeta za autobuse koji prevoze djecu, kaže Erslan
Novi Pravilnik o prijevozu školske djece donosi strože uvjete za zaštitu djece, a autobusi koji ne budu zadovoljavali sigurnosne standarde, na kojima je inzistirala i dječja pravobraniteljica, neće smjeti prometovati.
Svi autobusi zadarske “Liburnije” su tehnički ispravni, imaju sve potrebne papire i dozvole te idu četiri puta godišnje na preglede i pojačano se održavaju. No, to nisu novi autobusi i ne ispunjavaju sve navedene uvjete kao što su sigurnosni pojasevi na svakom sjedalu, što zahtijeva novi pravilnik. Iako je postojala bojazan kako zadarska “Liburnija” neće moći udovoljiti svim uvjetima te pronaći dovoljan broj odgovarajućih autobusa, doznajemo kako će svi školski autobusi biti odgovarajući za prijevoz djece.
– Kako je pravilnik stupio na snagu, mi smo se pobrinuli da svi autobusi koji voze djecu imaju sve uvjete koje zahtijeva pravilnik. Nabavili smo tri nova autobusa, a za sada imamo deset autobusa koji su dobili potvrdu za ispunjavanje uvjeta za autobuse koji prevoze djecu. Inače, imamo dvanaest školskih autobusa, tako da su dva još u procesu, ali mislim da će potvrdu dobiti u roku od dva dana, kazao je Slobodan Erslan, voditelj prometnog operativnog centra “Liburnije”.
Podsjetimo, u novom pravilniku se više ne spominju samo djeca do 14 godina, već se dobna granica pomiče, a vožnja bez sigurnosnih pojaseva, naslonjača i stojeći više neće biti moguća.
Od opreme autobusi moraju imati ABS uređaj, sva sjedala moraju biti tapecirana, na sjedalima smještenim u pravcu ulaznih ili izlaznih vrata moraju biti nasloni za ruku, a mjesta za stajanje ne smiju se koristiti u školskim autobusima, dok vanjska prednja i stražnja lijeva strana autobusa mora biti obilježena posebnim znakom za prijevoz djece.
– Neki autobusi koji su prije prevozili djecu, a ne zadovoljavaju rigorozne uvjete, premješteni su na neke druge rute jer su tehnički ispravni. Iako je ugradnja pojaseva i dodatne opreme dosta skupa, uspjeli smo se prilagoditi jer je sigurnost djece najvažnija, istaknuo je Erslan.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Bundesliga
Bayer ponovo izjednačio u 96. minuti i u 46. utakmici ove sezone ostao bez poraza
KK Zadar
Premijer liga, 33. kolo
Zadrani zaključili osnovni dio laganim hodom protiv Bosca
Nogomet
SuperSport HNL
Hajduk pred praznim Poljudom uvjerljivo savladao novog drugoligaša
Ostali sportovi
GIMNASTIKA
Tin Srbić: Vjerujem da mogu puno bolje nego danas
Hrvatska
UNOSNO SAVJETOVANJE
Kolindi posao cvjeta! Pogledajte koliku dobit je prijavila bivša predsjednica
KK Zadar
POVIJESNA UTAKMICA
ČUVENA POBJEDA ZADRA Pogledajte video od kojeg ćete se naježiti: ‘Posebnija je od drugih…’
Nogomet
Nogometaš iz Vrane
Ante Zurak nakon nogometne karijere ‘ušao’ u poljoprivredne vode: ‘Ovo mi je puno manje stresnije…’
Moda
zadarski concept store
[FOTO] Tiramol proslavio 10. rođendan. Sana Baraba: ‘Na rubu sam suza od sreće’
Županija
EDUKACIJA I INTEGRACIJA
Radnici iz Filipina i Nepala čine 10 posto zaposlenih u Cromarisu: ‘Posao je izvrstan, jako mi se sviđa…’
Zadar
fantastičan projekt