Na zagrebačkom Place2Go turističkom sajmu na kojemu se od 15. do 17. ožujka očekuje više od 200 izlagača i najmanje 16 tisuća posjetitelja, Virani će uz uobičajene aktivnosti na svojemu štandu predstaviti i novu turističku brošuru. Sa sloganom „Više od otoka“, što je osim promidžbene svakako i realna činjenica za brojne domaće turiste i vikendaše, luksuzna brošura na 32 strane predstavlja ljepote otoka Vira, njegov prirodni ambijent i daje kraći opis otoka.
Uskoro i višejezična brošura
– Ovo je namjenska brošura za Place2Go i bit će nam sjajna referenca za još sadržajniju brošuru koju ćemo izraditi kao višejezično izdanje za strane turiste. U njoj će biti novi momenti, još ljepše fotografije i više informacija vezanih uz otok – kaže Kristina Perić, direktorica destinacijske kompanije Vir turizam, koja je izdavač brošure. Moderniziran je i format, pa nova brošura izlazi na 23 x 20 centimetra kao luksuzno izdanje s lakiranom naslovnicom i sadržajem na 100-gramskom papiru u tisku uglednog zagrebačkog Kerschoffseta. Djelatnici Vir turizma koji će ovaj prezentacijski posao odraditi na Place2Go su voditelj Turističke agencije Vir turizam Mate Čulina i djelatnik Srđan Liverić, a njihov nastup na rastućem zagrebačkom sajmu bit će osmi uzastopni. Za Virane i virski turizam Place2Go je od posebnog značaja, jer je jedini relevantni sajam s turističkom ponudom u Hrvatskoj kao i zbog činjenice što se održava u Zagrebu otkuda na Vir dolazi više od 30 tisuća vikendaša i turista.
Prednjače domaći gosti
Domaći gosti inače čine značajan udio u dolascima i noćenjima turista na Viru, pa su u rekordnoj 2018. godini ostvarili 1.359.067 noćenja (53,8 posto udjela u noćenjima) s rastom od 17,4 posto (prije 1.157.670). U dolascima su Hrvati sudjelovali sa 42.009 (27,1 posto udjela u dolascima), što je povećanje od 27,2 posto (u 2017. je bilo 33.029 dolazaka), odnosno gotovo četiri puta veći rast nego pri usporedbi 2017. i 2016. (tada je rast bio 7,6 posto). Bez obzira na ove podatke o neprekidnom rastu domaćih gostiju, najznačajniji podatak za virski turizam ipak se krije u broju dana koje domaći gosti tijekom godine provodu na otoku. Zahvaljujući brojnim manifestacijama tijekom cijele godine domaći gosti na Viru prosječno su u 2018. godini ostvarili 32,4 noćenja na otoku, što je tri puta više od inače respektabilnih 10,3 noćenja stranih gostiju. Sadržajniji život na otoku, mnoštvo manifestacija i događaja očito su bili dovoljno inspirativni vikendašima za veći broj dana provedenih na otoku, a najveći broj upravo ih dolazi s područja zagrebačke regije. (Kažimir ŠKRBIĆ)
najnovije
najčitanije
Moda
Savršene lokne
Mučite se sa stiliziranjem kovrčave kose? Ovo su razlozi
Ostali sportovi
Prva malonogometna liga
Torovi prokockali trijumf u zadnje dvije minute
Auto
statistički podaci
Italija ima najveći broj automobila po glavi stanovnika u Europskoj uniji
Ostali sportovi
2. HMNL-Jug
Gauni zapeli u mreži Heroja
Crna Kronika
ponavljač prekršaja
Vozio po Zadru nakon što mu je oduzeta vozačka, dobio i novčanu i kaznu zatvora
Crna Kronika
u tijeku očevid
STRAVIČNA NESREĆA Ralicom u Gračacu naletio na pješakinje, jedna teško ozljeđena
Zadar
hotelski lanac
Hyatt Regency Zadar u potrazi za 150 radnika, u četvrtak organiziraju Dan karijera
Županija
opasne ceste
Devetero pješaka ozlijeđeno u naletima automobila na zebri
Županija
Javna rasprava do 27.12.
Nezadovoljstvo s Prostornim planom u Jasenicama. Baričević: ‘Izmjenama se napravilo pet koraka unazad’
Zadar & Županija
Više sreće drugi put