ponedjeljak, 11. studenog 2024

Weather icon

Vrijeme danas

10 C°

REED HASTINGS

Suosnivač Netflixa podnio ostavku

Autor: Hina

20.01.2023. 17:52
Suosnivač Netflixa podnio ostavku

Foto: Reuters



Suosnivač Netflixa Reed Hastings odstupio je s mjesta izvršnog direktora tvrtke koja je uzdrmala Hollywood prikazivanjem filmova i tv-serija online, ali se u 2022. godini suočila s problemima naplate sadržaja i pada broja gledatelja.


Hasting je do sada dužnost izvršnog direktora obavljao zajedno s dugogodišnjim suradnikom Tedom Sarandosom koji će je sada dijeliti s dosadašnjim glavnim poslovnim direktorom Gregom Petersom.


Peters i Sarandos promaknuti su u srpnju 2020., u vrlo izazovnom razdoblju za kompaniju.




“Bilo je to vatreno krštenje, zbog covida i izazova unutar našeg poslovanja”, rekao je Hastings koji će sada obavljati dužnost predsjednika upravnog odbora.


Hastings je ostavku podnio paralelno s objavom poslovnog izvješća za četvrto prošlogodišnje tromjesečje koje je pokazalo povećanje broja pretplatnika za 7,66 milijuna zahvaljujući serijama “Harry & Meghan” i “Wednesday”.


U prvoj polovini prošle godine Netflix je gubio pretplatnike, čiji se broj ponovo povećao u razdoblju od srpnja do prosinca, ali slabije nego u prethodnim godinama.


Na kraju prošle godine tvrtka je imala 231 milijun pretplatnika, za 4,5 posto više nego na kraju 2021.


U posljednja tri prošlogodišnja mjeseca neto dobit Netflixa gotovo se istopila u usporedbi s istim razdobljem 2021., kliznuvši sa 607 milijuna na samo 55 milijuna dolara. Prihod je porastao 1,9 posto, na 7,85 milijardi dolara.


“Godina 2022. bila je teška, s problematičnim početkom, ali boljim završetkom. Vjerujemo da smo zacrtali jasan put koji bi nam trebao pomoći da ponovo povećamo prihod”, objavio je Netflix u kvartalnom pismu dioničarima.


Kako bi potaknuto rast, Netflix je u studenom u 12 zemalja uveo jeftiniju opciju, poduprtu oglasima. Također je najavio mjere koje bi trebale spriječiti dijeljenje lozinki.


Tvrtka se sučeljava s ograničenom potrošnjom potrošača i konkurencijom kompanija poput Walt Disneya, Amazon.coma i drugih koji troše milijarde dolara na produkciju TV serija misija i filmova za online publiku.