Kako u predsezoni i posezoni u Dalmaciju privući nove goste, one visoke platežne moći i što je to turizam posebnih interesa, glavne su teme Druge međunarodne konferencije i poslovne radionice Split B2B. Kako nam je rekao Dragan Kostadinović 50-ak domaćih i turoperatora i predstavnika agencija iz SAD-a, Velike Britanije, Francuske, Italije, Mađarske, Švedske, Poljske, Njemačke, Španjolske, Rusije, sudjeluje na ovogodišnjoj konferenciji. Nakon ležernijeg dijela programa i dvodnevnog obilaska Omiša, Šibenika te jučer i Zadra, u srijedu ih u solinskom hotelu Salona Palace očekuje radni dio programa.
Hrana, aktivni turizam i kultura
– Ciljano područje su hrana i vino, aktivni turizam i kultura. Dakle oni događaji koji se zbivaju u predsezoni i posezoni. Tržište posebnih interesa se posljednjih godina jako razvilo u Hrvatskoj. Mi smo svi znali proizvesti dobar proizvod tj. sklopiti aranžman od sedam dana. Svake godine imamo sve više dobavljača u području hrane i vina jer je i vani poznato koliko je Hrvatska posljednjih godina napredovala u ovom području. Poglavito se to odnosi na proizvodnju maslinovog ulja i vina. Također su veliki pomaci i u aktivnom turizmu. No došli smo do zida pod nazivom “Kako to sve prodati?” Mi to ne prodajemo na susjednim tržištima ili na visoko emitivnim tržištima poput Austrije i Njemačke, nego većinom na prekomorskim tržištima, odakle dolaze isključivo avio-gosti. Ti su programi relativno skupi i donose pristojnu zaradu, rekao nam je Kostadinović.
Posjetili i Maškovića han
Nekad zamjenik zapovjednika eskadrile helikoptera 93. zračne baze Zemunik se nakon odlaska u mirovinu posvetio turizmu te je osnovao agenciju Shuttle Tours sa sjedištem u Splitu. U programu grupe koju je doveo u Zadar bio je jučer obilazak Muzeja antičkog stakla te stare gradske jezgre. Prije Zadra strani turoperatori i predstavnici agencija obišli su Maškovića han u Vrani.
– Naša ponuda obraća se malim grupama od jednog para do pet, šest gostiju prosječne starosti od 50-ak godina. Riječ je o dobro situiranim gostima srednjeg staleža kojima nije problem potrošiti nekoliko tisuća eura u tjedan dana. Za njih je osiguran prijevoz luksuznim prijevoznim sredstvima jer se radi o gostima koji žele doživljaj, ispunjenje svojih snova i visoko kvalitetan proizvod. Obično obiđu pet, šest vinarija i mjesta za degustaciju, školu kuhanja te objeduju u vrhunskim restoranima. Srećom, odnedavno imamo pet restorana s Michelinovim zvjezdicama. Kad u Zadarskoj županiji još dodamo Kraljevske vinograde, Šimu Škaulja i ostale ravnokotarske vinare, vidi se da je turistička slika Hrvatske i u ovom dijelu znatno poboljšana, rekao nam je na kraju Dragan Kostadinović, inače dopredsjednik Udruge destinacijskih menadžmenta Dalmacije.
najnovije
najčitanije
Nogomet
liga prvaka
Dinamu minimalne šanse za plasman u daljnju fazu
Svijet
novi napad
Izrael ne prestaje raketirati Gazu, poginulo najmanje sedmoro Palestinaca
Hrvatska
manje nego lani
U blokadi 200 tisuća ljudi, duguju gotovo četiri milijarde eura
Zadar
odbijeno kreditno jamstvo
Ništa od novih kioska, tržnica je ionako mrtva
Moda
Savršene lokne
Mučite se sa stiliziranjem kovrčave kose? Ovo su razlozi
Crna Kronika
u tijeku očevid
STRAVIČNA NESREĆA Ralicom u Gračacu naletio na pješakinje, jedna teško ozljeđena
Zadar
hotelski lanac
Hyatt Regency Zadar u potrazi za 150 radnika, u četvrtak organiziraju Dan karijera
Županija
opasne ceste
Devetero pješaka ozlijeđeno u naletima automobila na zebri
Županija
Javna rasprava do 27.12.
Nezadovoljstvo s Prostornim planom u Jasenicama. Baričević: ‘Izmjenama se napravilo pet koraka unazad’
Zadar & Županija
Više sreće drugi put