Blue bootcamp Zadar koji na jednom mjestu spaja pružatelje znanja i tvrtke s područja plavog gospodarstva otvoren je jučer u Kneževoj palači u okviru projekta 4helix+, ukupne financijske vrijednosti 2,2 milijuna eura sufinancirane iz EU programa INTERREG Mediteran. Projekt provodi Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Zadar u partnerstvu s još devet institucija iz ukupno sedam zemalja europskog dijela Mediterana.
Okupilo se deset tvrtki s područja Zadarske županije i 21 pružatelj znanja iz kulturno-kreativne industrije, što domaći, što strani (iz Grčke, Španjolske, Francuske, Portugala, Italije i Albanije). Zadarski bootcamp je posljednji takav prije isteka poziva koji traje još dvadesetak dana tako da se dobar dio potencijalnih suradnika već upoznao, ali ovdje još mogu raščistiti neke nedoumice i dobiti potrebne informacije.
Posjet Ninskoj solani
Kako kaže Ivan Jadreško, prva dva dana će se "plave tvrtke" iz Zadarske županije upoznavati s pružateljima znanja.
– Danas je u tijeku upoznavanje sa stanjem plavog gospodarstva u Zadarskoj županiji, zatim drugog dana se ide u posjet Ninskoj solani, koja također spada pod plavo gospodarstvo, te se održavaju sastanci predstavnika tvrtki i pružatelja znanja. Također, svi će dobiti potrebne informacije što sve trebaju ispuniti da bi mogli predati projektnu prijavu. Na treći dan se zapravo nadovezuje događaj pod nazivom Transnational brokerage event na kojem nam se pridružuje još pružatelja znanja te 'plave tvrtke' iz svih regija koji sudjeluju na projektu, govori Jadreško, voditelj projektnog tima pri HGK – Zadarska županija.
Da podsjetimo, cilj projekta je poticanje kreativnih inovacija u sektoru plavoga gospodarstva, a naglasak je na transnacionalnoj suradnji, koja će se dodatno bodovati u izboru dodjele vaučera. U okviru projekta podijelit će se 48 vaučera od 10.000 eura za plaćanje usluge pružatelja znanja, a od toga će 6 takvih dobiti tvrtke iz Zadarske županije. Projekt treba uključivati neku inovaciju za 'plavu tvrtku' te razrađen audiovizualni dizajn, logo brenda i slično.
Kreativna industrija
– Smatramo da će od ovoga imati koristi i oni koji ne dobiju vaučere jer će svoje ideje moći iskoristiti i na drugi način, ovdje su stekli poznanstva, a i neki viši cilj projekta jest poticanje općenito kreativne industrije u plavom gospodarstvu. Kreativna industrija je dosta zastupljena u prehrambenoj grani gospodarstva, a manje, primjerice, u ribarstvu, akvakulturi, obalnom i pomorskom turizmu, brodogradnji, plavoj biotehnologiji. A upravo je plavo gospodarstvo za našu županiju karakteristično. Naime, naše studije s početka projekta govore da su oko 50 posto zaposlenih ljudi u županiji zaposlenici plavog gospodarstva, kazao je Jadreško.
Osim Jadreška, na otvorenju su govorili Krešimir Laštro, pročelnik Zadarske županije za more i turizam, zatim Ivan Župan s Odjela za ekologiju, agronomiju i akvakulturu Sveučilišta u Zadru te Branimir Baždarić iz Agencije za ruralni razvoj Zadarske županije AGRRA.
najnovije
najčitanije
Svijet
Glavni zapovjednik
Sirijski pobunjenički vođa obećao kazniti svakog tko je mučio ili ubijao zatvorenike
Svijet
RUSKI PREDSJEDNIK
Putin: Rusija se udružuje s BRICS-om kako bi stvorili AI savez
Hrvatska
SABORSKI ZASTUPNIK
Pupovac: Zabrinut sam za zdravlje glave koja se zove Bulj!
Hrvatska
NOVI PROBLEMI
Pao je Facebook, u problemima i Whatsapp, Instagram i Messenger
Hrvatska
AKTUALNI PREDSJENIK
Milanović pozvao građane na izbore, kaže da su ‘institucije ukradene i prisvojene’
Crna Kronika
u tijeku očevid
STRAVIČNA NESREĆA Ralicom u Gračacu naletio na pješakinje, jedna teško ozljeđena
Zadar
hotelski lanac
Hyatt Regency Zadar u potrazi za 150 radnika, u četvrtak organiziraju Dan karijera
Županija
opasne ceste
Devetero pješaka ozlijeđeno u naletima automobila na zebri
Zadar
ŽIVOT BEZ GRANICA
Jurica Milin, osoba s Down sindromom, uspješno ruši barijere i ostvaruje svoje snove
Županija
Javna rasprava do 27.12.